Welcome

Welcome Myspace Comments
enjoy yourself and nice reading my latest posts =)

Sunday, January 1, 2012

╪═ ☆ 一个人的想念 ☆ ═╪





很久没有一个人的感觉

因为身边终有一个人会在我身边

照顾我,关心我,保护我,疼我, 爱我

时间久了,渐渐习惯和依赖了。。

不知觉的认为这样的他,会无时无刻的在我身边

可是,2012的第一天


得适应他的离开


因为得出差三个星期,去到遥远的国家

原来我还是会舍不得

不过,相信我这份忙碌的工作会减少我对他的想念

不习惯   周末没有他叫我起床吃早餐

不习惯   一整天没听到他的声音

不习惯   没有他的关心

不习惯   三个星期见不到他的身影

不过   我越来越期待  晚上的到来 因为又过了一天了 =)

他回来的日子越来越接近了

哈哈。。还好我是射手座  有着开朗乐观的心



To my beloved,

  I miss you so much, 1st time feel so happy that can chit chat with you through facebook xD (since normally we contact each other via phone).

  I miss you and hope can hear more news from you even there is just normal "hello", because it implies that you are safe and everything are smooth over there.

  Remember don't take so much spicy foods, or drink more water if really can't escape from it.

  Take good care of yourself and see you soon =)

From : Bii

I miss you and I love you X.O.X.O 



No comments:

Post a Comment